hrbaan

12 uur geleden

HR Business Partner | Rotterdam | HBO | zakelijke dienstverlening | fulltime | #hr #vacatures

Vestia heeft voor de verdere professionalisering van haar organisatie een vacature voor een

HR Business Partner

Een stevige adviseur met visie en gevoel voor mensen

36 uur per week


Waar kom je te werken?
De stafafdeling Human Resources bestaat uit 12 medewerkers (8 fte) waaronder 4 HR adviseurs, 2 adviseurs beleid 1 HR Manager en 6 medewerkers op het team personeelsadministratie en salarisverwerking. Binnen dit team verzorgen deze collega’s alle aspecten van het P&O werk: van (strategische) beleidsvorming tot uitvoering, van advisering tot administratie en van organisatie tot personeel.

Wat ga je doen als HR Business Partner?
Onze HR adviseurs zijn de business partner van de directies. Zij zijn sparringpartner en klankbord voor het management bij alle HR aangelegenheden. Samen met de HR manager til je het HR-beleid naar een hoger niveau.

Belangrijk HR aangelegenheden zijn:

  • Het signaleren van ontwikkelingen en meedenken over een integrale benadering van businessvraagstukken.
  • Je houd je bezig met veranderprocessen, sta je met de voeten in de klei en maken operationele zaken ook dagelijks deel uit van jouw werkzaamheden.
  • Je adviseert en ondersteunt het management op het brede gebied van personeel van de organisatie.
  • Je behandelt zelfstandig (complexe) vragen en problemen op het gebied van personeel, organisatie en de rechtspositie.
  • Je bent de projectleider/projectdeelnemer van één of meerdere projectgroepen en je adviseert over één of meerdere P&O gerelateerde aandachtsgebieden en je onderhoudt, ontwikkelt en implementeert P&O-beleid en regelgeving.

Maatwerk, uitdaging en ontwikkeling zijn kernwoorden in ons personeelsbeleid. We hebben een informele en collegiale werksfeer, waarin het samen werken aan topkwaliteit dienstverlening voor onze huurders centraal staat. Je krijgt ruime ontplooiingsmogelijkheden en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een individueel loopbaanbudget, variabele werktijden, mogelijkheid tot thuiswerken, bijdrage zorgverzekering, pensioenregeling etc. Deze functie is gewaardeerd in salarisschaal J (max. € 4.572 91 per maand bij een 36-urige werkweek). Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.

Je bent een echte adviseur met uitstekende communicatieve vaardigheden overtuigingskracht, visie op P&O in een gemeentelijke context en je hebt een klantgerichte instelling. Hierdoor ken je de wensen en behoeften van alle betrokkenen en weet jij vanuit dat perspectief te handelen.

  • je beschikt minimaal over een relevant HBO diploma, bijvoorbeeld Human Resource Management of Personeel en Arbeid;
  • je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van personeel en organisatie in een complexe organisatie (bij voorkeur een gemeente of andere overheidsinstelling);
  • je hebt ervaring met het schrijven, implementeren en evalueren van P&O beleid en het werken met jaarplannen, formatie, loonkostenbegroting, etc.

Je bent resultaatgericht, omgevingsbewust, organisatiesensitief en kijkt naar mogelijkheden en alternatieven.

Consultant name: HRbaan
Consultant e-mail: [email protected]

3 dagen geleden

HR Business Partner | Zeist | WO | zakelijke dienstverlening | fulltime | #hr #vacatures 

PGGM heeft voor haar locatie in Zeist een vacature voor een

HR Business Partner


Jouw afdeling
De unit Corporate Staf (COS) is een organisatie die mensen flexibiliteit, autonomie, zelfsturing en afwisseling biedt. Waar collega’s zichzelf beschikbaar stellen op basis van hun gedrevenheid, competenties en met energie voor de prioriteiten die er zijn. Waar inhoud centraal staat én ruim baan is voor talent. Binnen COS werken verschillende vakgroepen (Interne en Externe Communicatie, Public Affairs, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, Strategie, Bestuursondersteuning en HR) samen in vier multidisciplinaire en zelfsturende teams: Team Omgeving, Team Toekomst, Team Mensen en Team Services en Advies. Als HR Business Partner ben je lid van de vakgroep HR en lid van 1 van deze multidisciplinaire teams.

Binnen de vakgroep HR werken ongeveer 25 collega’s die actief zijn met het adviseren en ondersteunen van directie, management en medewerkers van PGGM op het gebied van alle HR-gerelateerde zaken.

Jouw functie
Als HR Business Partner ben je onderdeel van de vakgroep HR en werk je voor een van de PGGM- business units. Jij adviseert en faciliteert het (top)management van de business unit over diverse onderwerpen zoals:

  • het proces van organisatieveranderingen, zowel structuur als cultuur;
  • leiderschapsontwikkeling, vanuit de positie als trusted advisor van de unit directeur;
  • high performing teams;
  • de realisatie van de visie en strategie van PGGM;
  • regie op HR zaken; je bent lid van het Management Team van de unit.


Hierbij stuur jij op samenwerking, ondernemerschap en coachend leiderschap in het kader van het vergroten van de wendbaarheid van de organisatie, waarbij volwassen arbeidsverhoudingen leidend zijn in je aanpak.

Je draagt daarnaast bij aan de ontwikkeling van het HR-beleid, je analyseert knelpunten en doet voorstellen voor verbetering. In jouw adviserende rol kan je terugvallen op het PGGM-brede HR-beleid.

Binnen COS zijn de verschillende multidisciplinaire professionals gezamenlijk eigenaar van de staf-doelen. Dat betekent dat je ook een brede inzet laat zien op belendende terreinen zoals bijvoorbeeld innovatie, stakeholdersdialoog en duurzaamheidsvraagstukken.

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een kandidaat die beschikt over:

  • een academisch werk- en denkniveau;
  • minimaal 10 jaar relevante ervaring;
  • een duidelijke visie op jouw vakgebied;
  • ervaring met het klantgericht adviseren over deze visie;
  • ervaring met grootschalige en complexe organisatieveranderingen;
  • ervaring met leiderschapsontwikkeling;
  • ervaring met change en cultuurinterventies;
  • overtuigingskracht, inlevingsvermogen en integriteit;
  • ervaring met teamontwikkeling van Managementteams.
  • goede analytische vaardigheden gecombineerd met oordeelsvorming.


Je werkt graag en goed samen en bent resultaatgericht. Creativiteit, daadkracht, flexibiliteit, veerkracht, zelfbewustzijn , onafhankelijkheid en klant- en resultaatgerichtheid behoren tot je vaste professionele uitrusting.

Consultant name: HRbaan
Consultant e-mail: [email protected]

4 dagen geleden

HR Business Partner | Nunspeet | HBO/WO | Retail | parttime | #hr #vacatures

B&C Raamdecoratie located in Nunspeet is looking for a

HR Business Partner

HR Business Partner
As HR Business Partner, you give solicited and unsolicited advice to the executive board, the management team and the supervisors of two Business Units (BU) about HR and organizational development. You play a crucial role in translating our HR policy into its implementations in everyday practice. On behalf of the management team, you are the interlocutor with regard to organizational and talent development, performance management, culture, strategic personnel planning, absenteeism, etcetera. You can hold your own in discussions about conflicts between short-term and long-term personnel planning or business interest, as well as in review meetings when the performance of specific employees requires special attention or immediate action. You are well aware of relevant legislation and current developments, and take into account the legal frameworks during the implementation and interpretation of our HR policy. You initiate and monitor projects that benefit the further development of HR within the organization. You are a member of the management team.

You enjoy working in a dynamic environment. In short, you are a driven and competent HR professional! You report to one of the directors of the BU. Functional reports are submitted to the HRM Director of the B&C Group.

  • A passion for your profession and our industry, as well as a strong customer focus;
  • At least 5 - 7 years of work experience in a general HR position, preferably in a commercial and dynamic environment;
  • A relevant bachelor’s or master’s degree (in HR or Business Administration). You have gained experience in a commercial business and have experience with change processes;
  • You have up-to-date knowledge of the legal and regulatory environment, labour law and employment conditions, and you have experience with project-based work;
  • Experience in both the operational and policy-related aspects of HRM;
  • You are customer, solution and results-oriented;
  • Independent and pro-active;
  • Decisive and well-disposed to change;
  • Flexible, trustworthy and a team player;
  • Able to advise and perform within different levels of the organization;
  • Excellent command of the Dutch and English language, both verbally and in writing.

Consultant name: HRbaan
Consultant e-mail: [email protected]

5 dagen geleden

HR Adviseur | Tiel | HBO | non profit | fulltime | #hr #advies

Wij zijn op zoek naar een fulltime HR-adviseur die met ervaring en eigen ideeën ons team komt versterken.


HR-adviseur
vacaturenummer: T-OOW 106580-102270 (E)
locatie: Tiel


Sinds een jaar werkt HR programmagestuurd met duurzame inzetbaarheid als focus. We hebben onszelf als doel gesteld om alle collega’s in alle levensfasen aantrekkelijk en inspirerend werk te bieden.
Op dit moment bevinden we ons in een transitie waarbij de talenten van de medewerker het uitgangspunt vormen voor het werk en de taken. Mobiliteit, Ontwikkeling, Diversiteit en Gezondheid zijn speerpunten in ons strategische personeelsbeleid. We ontwikkelen naar een organisatie met modern leiderschap en dat vraagt een standvastige houding, waarbij je stevig in je schoenen staat.

Ons team is op weg naar de Partner in Businessrol en zet zich in om het management en medewerkers te adviseren over HR-vraagstukken. Samen denken we na over beleidsontwikkeling, -adviezen en managementinformatie. We signaleren knelpunten en in samenwerking met het management werken we mee aan de passende oplossingen. Daarnaast geven wij voorlichting en workshops aan afdelingen/teams. We volgen de ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving en vertalen deze naar de organisatie. 

Kortom, we zijn continu ons werkveld aan het actualiseren en verbeteren.

  • Een hbo-opleiding op het vakgebied van HR en ongeveer 4 jaar ervaring als HR-adviseur.
  • Jouw analytische en zakelijke kijk op het HR-vak over vraagstukken vanuit het management.
  • Je bent dé collega waarop wij kunnen bouwen, zowel als teamspeler als op je zelfstandigheid.
  • Je denkt in oplossingen en bent resultaatgericht.
  • Je wilt verder groeien in je vak en je vaardigheden vergroten, door bijvoorbeeld een rol als deelprogrammamanager in het HR-programma te vervullen.


Het HR-advies team bestaat uit 5 mensen en ondersteunt management, directieraad en bestuur bij het (in)richten en verbeteren van de organisatie. HR is onderdeel van het team organisatieontwikkeling dat onderdeel is van de afdeling Bestuur en Organisatie. Andere onderdelen van de afdeling zijn: Concerncontrol, Communicatie en Calamiteiten, Juridische zaken, Informatievoorziening en Financiële Bedrijfsvoering.
 

Consultant name: HRbaan
Consultant e-mail: [email protected]

1 week geleden

Junior Corporate Recruiter | Amersfoort | HBO/WO | Zorg/Welzijn | parttime |#hr #recruitment #vacatures

Waar ga je dit doen

In deze rol ben je onderdeel van een energiek en gedreven Corporate Recruitment team dat bestaat uit twee Recruiters en een Recruitment assistent. Samen zorgen jullie ervoor dat onze locaties en onze teams in de wijkverpleging worden versterkt met de juiste talenten uit de markt. Een zelfstandige rol waarin je nauw zult samenwerken met teammanagers op locatie, HR, de academie leren & ontwikkelen en de collega’s van communicatie.

Heb je interesse in?

• Het actief werven en selecteren van kandidaten
• Het inzetten van arbeidsmarktcommunicatie om recruitmentdoelen te halen
• Beweging 3.0 op de kaart zetten
• Zorgdagen voor alle administratieve taken rondom het recruitment proces
• Het optimaliseren van de samenwerking met diverse stakeholders en hiring managers
• Het continu verbeteren van het recruitment proces
• Volgen van arbeidsmarktontwikkelingen en anticiperen op deze ontwikkelingen

Neem je mee:

• HBO/WO werk- en denkniveau.
• Stagegelopen op een recruitment afdeling
• Ondernemerschap om zaken voor elkaar te krijgen
• Zelfstandigheid en in staat om je eigen recruitmentkoers te varen
• Initiatief om zaken op te bouwen, te veranderen of te verbeteren

Consultant name: HRbaan
Consultant e-mail: [email protected]

1 week geleden

Key-user / HRM data analist | Purmerend | HBO | Overheid | parttime | #hr #analist #vacatures

In verband hiermee zoeken wij een

Key-user / HRM data analist
24 uur | Purmerend

Wat verwachten we van je:

  • Je adviseert op welke wijze kengetallen kunnen worden gebruikt om het effect van nieuw P&O beleid via rapportages meetbaar te maken.
  • Je hebt een heldere visie op het gebruik van kengetallen en je ontwikkelt kengetallen voor onze organisatie. 
  • Je hebt een belangrijke rol in het meedenken en vertalen van de managementbehoefte naar geschikte en helpende managementinformatie en genereert en analyseert de benodigde rapportages.
  • Je zorgt, als schakel tussen de vak-afdeling en Functioneel Beheer (de bouwers), voor een optimaal functionerend personeelsinformatiesysteem (e-hrm) waarin de P&O-processen zodanig zijn geautomatiseerd dat ze juridisch correct zijn en eenvoudig te bedienen zijn voor de gebruikers.
  • Je signaleert veranderingen binnen processen, arbeidsvoorwaarden en wet- en regelgeving die invloed hebben op de inrichting en/of het gebruik van de e-HRM applicaties en vertaalt dit naar de Functioneel Beheerders.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt bij storingen en problemen met de e-HRM applicaties en vertaalt wijzigingen of storingen naar de gebruikers.

Jouw profiel

  • HBO werk- en denkniveau en een relevante opleiding; 
  • Ervaring met het optimaliseren van processen en het doorvoeren daarvan in systemen, bij voorkeur bekend met de e-HRM applicaties Beaufort en YouForce;
  • Heldere visie op en ervaring met het opstellen van HR-analyses en de toepassing van kengetallen;
  • Uitstekend thuis in het werken met Excel en bij voorkeur ook bekend met de applicatie Cognos 10;
  • Analytische, praktische en klantgerichte vaardigheden;
  • Nieuwsgierig, proactief, gedreven om ‘te leveren’
  • Sensitief naar de organisatie en stressbestendig.       

Wij bieden:

  • een uitdagende, verantwoordelijke en afwisselende functie, die in ontwikkeling is
  • een nieuwe en inspirerende werkomgeving met moderne middelen en de mogelijkheid om flexibel te werken
  • een plek waarin je bijdraagt aan de doorontwikkeling van de producten van ons team;
  • een salaris in maximaal functieschaal 9, max. € 3712,- bruto per maand;
  • een individueel keuzebudget (IKB) van 16,3%*, flexibel in te zetten voor diverse bestedingen (o.a. tijd, geld, opleiding, extra reiskostenvergoeding)

 

Consultant name: HRbaan
Consultant e-mail: [email protected]

2 weken geleden

De uitdaging
Voor een van onze snel groeiende divisies in Nederland zoeken wij een gedreven HR Manager of een HR Professional die klaar is voor de volgende stap en van uitdagingen houdt. ‘’Yes we can’’ is jouw persoonlijke credo en je hebt inmiddels een positief track-record van gerealiseerde resultaten op het gebied van HR opgebouwd. Je hebt een duidelijke visie op de rol en positie van HR en weet dat te vertalen naar jouw eigen handelen. Je draagt bij aan de professionele opbouw van de HR afdeling en jij zorgt ervoor dat de werkzaamheden op de afdeling gestructureerd en soepel verlopen. Daarnaast ondersteun je als eerste aanspreekpunt van diverse locaties binnen Nederland het management bij voorkomende HR zaken zoals werving en selectie of ziekteverzuim en je draagt bij aan de ontwikkeling van leiderschap en het employer brand van Eurofins. Overige voorbeelden van werkzaamheden van de HR Professional:

  • Formuleren van een ’HR Roadmap’.
  • Opstarten en drijven van HR-projecten
  • Het generen, controleren en verspreiden van relevante managementinformatie.
  • Diverse administratieve taken, zoals het maken van arbeidsovereenkomsten, het invoeren van nieuwe medewerkers, salaris administratieve voorbereiding en je bent key-user van diverse HR systemen zoals het urenregistratie systeem
  • Integratie van acquisities
  • Change management

Jouw profiel

  • Minimaal een afgeronde Master opleiding richting Bedrijfskunde en/of Human Resources Management.
  • 3-5 jaar ervaring in het HR domein, all-round
  • Hoog energie- en ambitieniveau en je hebt de wens en drive om door te groeien.
  • Je hebt organisatiesensitiviteit en bent in staat 2 stappen vooruit te denken.
  • Excellente communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift.
  • Resultaat- en doelgerichtheid.
  • Nauwkeurig werken en bereidheid om een stap extra te zetten.


Standplaats: Amsterdam/Rotterdam

Wat kan Eurofins voor jou betekenen?

Je wordt onderdeel van het snelgroeiende en dynamische bedrijf Eurofins, waarmee je een stevige basis aan management ervaring toevoegt aan je CV. Met een groeiend aantal vestigingen biedt Eurofins kansen voor talent voor nationale en internationale vervolgstappen. Eurofins biedt een marktconform salaris en goede secundaire voorwaarden, waaronder bijvoorbeeld extra opleiding. En uiteraard een team met enthousiaste en gedreven collega’s.

Consultant name: HRbaan
Consultant e-mail: [email protected]

2 weken geleden

Als HR Business Partner bij Drukwerkdeal.nl in Deventer geef je advies aan leidinggevenden, het MT en medewerkers met betrekking tot HR-gerelateerde zaken, zoals arbeidsvoorwaarden, wet- en regelgeving, in- door en uitstroom, loopbaanontwikkeling/planning, et cetera.

In deze pioniersrol werk je nauw samen met de hele organisatie om verbetering op het gebied van HR-zaken te realiseren en de organisatie in lijn te laten functioneren met de (HR) strategie. In deze rol houd je je bezig op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau. Alle ruimte om je te ontwikkelen en je mouwen op te stropen!

Je voorziet onze Manager HR proactief van advies en doet verbetervoorstellen met betrekking tot HR-beleid en zet zelfstandig projecten in gang. Samen met het team lever je een bijdrage aan het werkplezier en Drukwerkdeal.nl als beste werkgever!

Je maakt deel uit van het HR Team dat bestaat uit een HR Manager, twee HR Business Partners, een HR Officer en onze Recruiter. De collega’s van HR zijn de cultuurbewakers die altijd op zoek zijn naar e-commerce talent met oranje bloed. Zij staan voor onze collega’s klaar bij hun vragen over ontwikkeling, arbeidsvoorwaarden en loopbaanbegeleiding. Zij doen er alles aan om het werken bij Drukwerkdeal.nl nóg leuker te maken!

Jij bent een mensgerichte HR Professional, die beschikt over uitgebreide kennis op het gebied van HR-beleid, wet- en regelgeving en instrumenten. Je bent een teamplayer die gemakkelijk communiceert met alle lagen binnen Drukwerkdeal.nl. Je bent communicatief sterk en beschikt over empathisch vermogen. Collega’s en managers leggen hun vragen met een gerust hart bij je neer. Je geeft proactief adviezen en aanbevelingen aan je HR Manager, leidinggevenden en MT en weet deze op heldere wijze te onderbouwen. Je ziet en benut kansen om HR “level up” te krijgen en levert zo je bijdrage aan de ontwikkeling van het team. Tenslotte beschik je over HBO werk- en denkniveau en heb je minimaal 5 jaar werkervaring als HR Business Partner/Adviseur opgedaan.

Wij bieden jou:

  • Vrijheid en ruimte om je talenten te ontwikkelen;
  • Een afwisselende werkweek die voorbij vliegt;
  • Flexibele werktijden
  • Een dynamisch bedrijf met internationale ambities;
  • Gamen, fitness en een mooie presentatieruimte voor bijeenkomsten en borrels @ work; 
  •  Naast een goed gevulde koelkast op elke afdeling, kun je terecht in onze lunchbar vol verse salades, broodjes, crunchy tosti’s en nog veel meer;
  • Een passende beloning en deelname aan onze pensioenregeling.

Consultant name: HRbaan
Consultant e-mail: [email protected]

3 weken geleden

Medewerker salarisadministratie | Stevensbeek | HBO | Onderwijs | parttime | #hr #vacatures

Houd jij je graag bezig met het verzorgen van de salarisadministratie en vervul je hierin graag een zelfstandige rol?

Solliciteer dan op deze vacature op onze hoofdlocatie in Stevensbeek.

Medewerker salarisadministratie 

  • 0,6 fte, in tijdelijke dienst
  • Ingangsdatum zo snel mogelijk
  • Wegens vertrek van een van onze medewerkers
  • Salaris is conform de CAO VO in schaal 7 (€1878,- tot €2830,- bij fulltime). Afhankelijk van de ervaring die je meebrengt is uitloop mogelijk tot schaal 8 (€2110,- tot €3201,- bij fulltime)
  • Je hebt een vakgericht MBO+ / HBO werk- en denkniveau en brengt relevante werkervaring mee, bij voorkeur in het onderwijs. Je beschikt over een afgeronde PDL opleiding

Jouw uitdaging

In de functie van medewerker salarisadministratie:

  • voer je de salarisadministratie uit en ben je verantwoordelijk voor de controle en verwerking van aangeleverde personeels- en salarismutaties
  • bewaak je de formatieve inzet/personeelskosten, stel je managementinformatie samen en je controleert de kwaliteit van de output. Daarnaast zorg je voor een correcte koppeling van de salaris- en financiële administratie 
  • heb je een adviserende rol op het gebied van fiscale – en financiële wet- en regelgeving, arbeidsvoorwaarden, ABP pensioenreglement en de optimale inrichting van het personeels- en salarissysteem (RAET/Youforce)
  • ben je verantwoordelijk voor het applicatiebeheer van de personeels- en salarisadministratie

Verder ligt er in de functie een sterke nadruk op het bewaken van de werkprocessen binnen het cluster van de personeels- en salarisadministratie (PSA). Dat houdt in dat je een bijdrage gaat leveren aan de naleving en optimalisering van processen op het gebied van PSA. Tot slot fungeer je als aanspreekpunt voor de collega’s voor vragen op salarisgebied.

In deze functie leg je verantwoording af en rapporteer je aan de directeur bedrijfsvoering. Je directe collega’s zijn de stafmedewerker P&O (1,0 fte) en twee medewerkers P&O (beiden 0,8 fte).

Jouw profiel

Vanuit je ervaring en enthousiasme voor het vakgebied breng je ideeën mee. Je bent enthousiast, communicatief sterk en in staat op verschillende niveaus binnen de organisatie met overtuiging te opereren. Je bent resultaatgericht en goed in plannen en organiseren. Je bent creatief, oplossingsgericht en hebt een servicegerichte houding. Samen met je collega’s vorm je één team op het gebied van P&O. Verder heb je ruime kennis van Excel en een sterke affiniteit met ICT. Ervaring met het personeels- en salarissysteem RAET/Youforce is een pré.

Consultant name: HRbaan
Consultant e-mail: [email protected]

3 weken geleden

HR Medewerker (tijdelijke en vast) | Leiderdorp | MBO | Horeca/Recreatie | fulltime/parttime | #hr #vacatures

Voor ons servicekantoor in Leiderdorp zoeken we twee gedreven en nauwkeurige HR Medewerkers (m/v) die zich beide voor minimaal 36 uur per week in willen zetten als collega van ons HR team. Naast de vaste collega zoeken wij ook een collega dietijdelijk de rol kan waarnemen ter vervanging van een zwangerschapsverlof (van september 2017 t/m maart-april 2018).

Geef in je motivatiebrief even aan of je eventueel ook geïnteresseerd bent in de tijdelijke rol.

Ben jij diegene die altijd de puntjes op de ‘i’ zet en is controle freak jouw ‘middle name’? Word dan onze nieuwe HR medewerker.

HR Medewerker bij Fit For Free
Als HR Medewerker ondersteun je de HR afdeling en ben je verantwoordelijk voor alle (administratieve) werkzaamheden op het gebied van personeelszaken. Je zorgt onder andere voor een juiste administratieve afhandeling van de in-, door- en uitstroom van medewerkers. Tevens ondersteun je de HR afdeling o.a. op het gebied van opleidingen en HR jaarkalender activiteiten. Het HR team bestaat uit één HR Manager, twee Recruiters, één HR Medewerker en één HR coördinator. In deze functie rapporteer je aan de HR manager.

  • Je houdt je bezig met het opstellen van arbeidsovereenkomsten.
  • Je verwerkt mutaties en stelt interne correspondentie op omtrent ouderschapsverlof, zorgverlof e.d.
  • Je houdt de digitale personeelsdossiers up-to-date.
  • Je bent verantwoordelijk voor het verzuimbeheer en hebt intensief contact met de Arbodienst en het UWV.
  • Je plant en organiseert diverse (interne) opleidingen en hebt contact met externe leveranciers van de opleidingen.
  • Je draait (Excel) overzichten vanuit het systeem Synergy en stelt rapportages op.
  • Kortom; je verzorgt de ondersteunende werkzaamheden voor de HR afdeling.

Wie ben je?Van een goed georganiseerde HR administratie gaat jouw hart sneller kloppen. Je komt het beste tot je recht als je zelfstandig kan werken, maar zoekt graag je collega’s op om te sparren. Je bent iemand die graag initiatieven neemt. Zo vind je het leuk om te kijken wat beter kan en ga je daar graag mee aan de slag. Ze noemen jou ook wel een organisatietalent. Je werkt erg nauwkeurig en kijkt je eigen werk goed na voordat je er een klap op geeft. Ten slotte ga je discreet om met de informatie die je ter ore komt en ben je flexibel ingesteld.

Je beschikt verder over:

  • Een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van Sociaal Juridisch Medewerker – differentiatie arbeidsvoorziening & personeelswerken;
  • minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke HR functie en op een HR afdeling;
  • ruime kennis van het MS-office pakket (o.a. Excel) en bij voorkeur ben je bekend met het personeelssysteem Exact Synergy;
  • relevante basis kennis van de wet- en regelgeving, bijvoorbeeld op het gebied van arbeidsrecht, werk en zekerheid en wetverbetering poortwachter;
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.


Wat bieden we? Wij bieden jou als HR Medewerker in ieder geval:

  • Een leuke baan bij een jonge en sportieve organisatie;
  • een informele bedrijfscultuur;
  • kansen om jezelf te ontplooien;
  • een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen per jaar en 8% vakantiegeld;
  • een aantrekkelijke bonusregeling;
  • legendarische bedrijfsuitjes! .

Consultant name: HRbaan
Consultant e-mail: [email protected]

Pagina's

Abonneren op hrbaan